رویدادها آرشیو خبر ها
شما «شـرور» تشریف دارید!

شما «شـرور» تشریف دارید!

 

در ساعاتي كه به نظر مي‌رسد نامِ لئوناردو بونوچي در صدر اخبار رسانه‌هاي ايتاليايي است، شديدترين انتقاد از اهانت‌كنندگان و صريح‌ترين حمايت از اين بازيكن، توسط روزنامه‌نگار نزديك به باشگاه يوونتوس صورت گرفته است.

 

ماسیمو پاوان روزنامه‌نگار و خبرنگار tuttojuve در گفتگو با Rmc Sport با انتقاد از رفتارهای ناشایست و غیر اخلاقی نسبت به لئوناردو بونوچی مدافع یووه و تیم ملی ایتالیا گفت:

 

هر انسانی ممكن است در زندگی‌اش اشتباه كند اما هیچكس اجازه ندارد افراد را به خاطر اشتباهاتشان بیش از اندازه مجازات كند و در روند كاری‌اش اختلال ایجاد كند. نه تیفوسی‌های یووه حق داشتند 7 فصل پر خاطره بونوچی با یووه را فدای یك جدایی و یك خوشحالی بعد از گل كنند و رفتارهای اهانت‌آمیز و سریالی از خود بروز دهند و نه میلانی‌ها مجازند كاپیتان سابق‌شان را به دلیل رفتن از تیم تا ابد محاكمه كنند.
اتفاقاً ترك میلان توسط بونوچی یك تصمیم شجاعانه بود. خودتان قضاوت كنید چند درصد احتمال داشت یك بازیكن مثل لئو پس از جدایی جنجالی از یك باشگاه، یك سال بعد صادقانه اعتراف به اشتباهش كند و در عمل نیز درصدد جبرانش برآید؟ او پس از جدایی از میلان به روسونری بی‌احترامی نكرد و در بازگشت به تیم سابقش نیز قول جبران داد. آیا این كافی نیست؟ فكر نمی‌كنید كه دیگر وقت آن رسیده كه این بازی فرسایشی را به پایان برسانید؟
كسانی كه در بازی‌های ملی همچنان تحریكات باشگاهی را روی سكوها ادامه می‌دهند و بازیكنان را آزار روحی می‌دهند باید بدانند كه رفتاری شرورانه از خود بروز می‌دهند. من خطاب به همه آنها می‌گویم اگر همچنان اصرار به ادامه این رفتار دارید «شرور تشریف دارید!»
مسئولان فدراسیون ایتالیا باید فكری به این حال این شیوه نامطلوب كنند و برای آن چاره‌اندیشی و جریمه در نظر بگیرند. حقیقتاً سوت زدن در ورزشگاه‌ها تبدیل به عادتی زشت و مسخره شده است.

 

گفتنی است؛ لئوناردو بونوچی در جریان دیدار آتزوری مقابل پرتغال در ورزشگاه سن‌سیرو، وقتی با سوت زدن و هو شدن از سوی شمار زیادی از حاضرین در استادیوم مواجه شد در گفتگو با شبكه تلویزیونی Rai Sport، اهانت‌كنندگان را «احمق‌هایی» توصیف كرد كه همیشه در ورزشگاه‌ها حضصور دارند. با این حال او روز گذشته در گفتگو با Calciomercato ضمن عذرخواهی از به‌كار بردن این واژه از آزار و تحت فشار بودن بابت رفتار هتاكانه تماشاگران صحبت به میان آورد و خاطرنشان كرد: «وقتی آتزوری به میدان می رود، همه ما در یک سمت هستیم و بحثش با بازی های باشگاهی فرق دارد. » حاشیه‌ها و تحلیل‌ها در خصوص ماجرای بونوچی و تماشاگران ایتالیایی همچنان یكی از موضوعات اصلی رسانه‌های ورزشی این كشور است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: